neděle 10. ledna 2016

Tři poslední koncerty roku 2015

Vítám vás všechny v novém roce!

Rok 2015 je již  nenávratně pryč, nahradil ho přišel rok 2016. Tento rok představuje hodně výzev a nových zkušeností. Pro mě ta největší výzva bude maturita, kterou dělám letos na jaře.

Ale, to jsem tak trochu odbočila od hlavního tématu článku a tím jsou moje poslední 3 koncerty roku 2015. Ano, přiznávám, původně jsem plánovala napsat o každém z nich samostatný článek, ale někdy plány prostě nevyjdou a tak vám přináším alespoň pár fotek z koncertu Elly Eyre v Berlíně, Our Last Night  v Praze a Elly Eyre a Niny Nesbitt v Londýně.




Předskokanka Elly, mladoučká Jasmine Thompson. Na to, že jí je teprve 15 let to opravdu 'zabíjí'. Můžete jí znát z písniček Ain't Nobody a nebo Sun Goes Down, na kterých spolupracovala se světoznámými DJ. Za poslechnutí stojí i její Adore.



Ella byla opět skvělá ostatně jako vždycky. :) Jen nás trochu zklamalo, že měla úplně stejný setlist jako na Szigetu. Na to, že mezitím vydala své debutové album mohla fanouškům klidně nabídnout něco z jejího nového repertoáru.


Ella má opravdu věrnou fanouškovskou základu. Na fotce můžete vidět lidi z Německa, Velké Británie, České republiky a z Polska. 



Koncert Our Last Night, co na to říct - byla jsem prostě nadšená. Škoda jen, že jsem je neznala už při jejich první návštěvě v Praze, protože jsou naživo vážně skvělý a opravdu vřele doporučuji si na ně zajít. Koncert byl jedinečný i tím, že se konal na Halloween, takže všichni členové kapely přišli na stage převlečení do kostýmů.


Píše se začátek listopadu a já jsem absolvovala již třetí koncert Elly Eyre v roce 2015 a to dokonce až v britském Londýně. Byla to ta nejdelší cesta, kterou jsem kvůli koncertu absolvovala. Nemluvě o tom, že jsme ani neletěli, ale jeli autobusem. Ale, rozhodně to stálo za to. Předskokanku jí opět dělala úžasná Jasmine.


Speciálně pro Londýnský koncert byla přizvána i zpěvačka Nina Nesbitt, která zazpívala pár svých nových písniček.


O Elle asi netřeba říkat nic. Zase to zkrátka rozbalila a tentokrát i konečně s novým setlistem.

Tak to by bylo, těmito koncerty jsem zakončila svůj rok 2015. Tento rok bude koncertně docela dost nabitý, takže rozhodně se můžete těšit na moje dojmy. První koncert, který mě v letošním roce čeká, je koncert Imagine Dragons, který se odehraje již tuto sobotu. Do té doby se mějte krásně a 'uvidíme' se brzy. :)

with love Michelle

2 komentáře:

  1. Pěkný článek :) já jsem nikdy na žádném takovém větším koncertu nebyla, ale Imagine Dragons by se mi také líbilo :) jinak ti přeji, aby ti vyšla maturita :)

    OdpovědětVymazat