úterý 19. ledna 2016

Imagine Dragons, 16. 1. 2016

Když minulý rok ohlásili, že Imagine Dragons znovu po 2 letech zahrají v Praze, skákala jsem radostí. Jejich premiéra v Praze mi totiž unikla a já z toho byla ještě docela dlouho špatná. Nicméně v sobotu jsem si to skvěle vynahradila!



Kvůli velké zimě jsme dlouho s kamarádkami rozmýšlely od kolika hodin jít čekat. Nakonec jsme se nedohodly a každá z nás šla podle svého uvážení. Chvílemi byla zima docela dost vlezlá, ale nakonec to nebylo tak strašné. Jedna malá rada pro vás, jestliže se budete někdy chystat v zimním období čekat na koncert, rozhodně si s sebou přibalte deku. Uvidíte jak za ní nakonec budete neskutečně rádi! 



Jako předkapelu si Imagine Dragons vybrali Sunset Sons, kteří opravdu příjemně překvapili. O to víc, když vlastně zjistíte, že pár jejich písniček znáte, akorát jste nevěděli, že je to zrovna od nich.

Ve 21:15 přišel čas na hlavní hvězdy večera. Hrozně se mi líbilo, že kolem toho nedělali žádné 'pozdvižení'. Prostě si parta kluků normálně vyšla na pódium a celý večer odpálili písní Shot. 



Co se týče pódia, tak to bylo stylizované do písmene T, na jehož konci se frontman skupiny Dan Reynolds držel skoro celý večer.



Celá koncert byl jednoduchý a přitom tak efektivní! 'Dragouni' nezapomněli ani na hity jako Demons, I Bet My Life nebo třeba It's Time. Při Radioactive se všichni členové skupiny opřeli do obrovských bubnů a rozpoutali tak pastvu pro oči a uši.



Jediné co mě tak trochu mrzelo bylo, že nehráli mé dvě oblíbené písničky na které jsem čekala celý večer. A to Dream a Friction. Ale, tak nedá se nic dělat hold se nezavděčí všem a kdo ví, třeba se jich dočkám příště.





Po koncertu jsme si se členy Imagine Dragons udělali takové malé 'meetko', kde jsme získali jak podpisy, tak skupinové fotky. :)









Tak to by bylo pro dnešek všechno. Celý koncert byl nad míru mých očekávání a já se už teď těším na jejich další.

A vy mi povězte jestli se letos chystáte na nějaký koncert v ČR, na Slovensku a nebo v zahraničí. :)


p.s. Další report očekávejte z koncertu Ellie Goulding.

with love Michelle

8 komentářů:

  1. Pěkný článek :) musel to být krásný zážitek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Váu to muselo bejt prostě super!:) A jdeš i na Ellie, jo? Tak to je fakt super, to ti závidím:D
    Já bych moc ráda šla na Simple Plan, ale nejspíš to padne, protože nemám s kym jít:D
    LadyCaterpillar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo, bylo. :) Ano, jdu. Chystám se letos na hodně koncertů. :) Já na Simple Plan chtěla jít taky, ale zrovna ten den už jdu na The Neighbourhood. Tak snad jindy. Tobě přeju ať si najdeš nějakého parťáka a na koncert půjdeš. :)

      Vymazat
  3. Já se letos asi na žádný nechystám, asi určitě ne :D. Ale kamarádka na nich byla a byla z toho děsně unešená, což naprosto chápu :) Jen mi řekni, jak to, že tam byla taková zima? :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když čekáš venku před arénou v tomhle počasí, tak je bohužel zima. :D

      Vymazat
  4. Och, to muselo byť niečo úžasné a neskutočné! Síce ich až tak veľmi nepočúvam, ale určite by som si to užila aj ja! Zatiaľ sa nechystám na nič väčšie, iba na Beatles Revival vo februári a dúfam, že sa dostanem na Sziget v Maďarsku. Ale to skôr vidím len na jeden deň na Johna Newmana :D.
    A teším sa na post s Ellie!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Sziget se taky chystám, minulý rok mě to tam úplně uchvátilo, tak kdo ví, třeba se tam uvidíme. :)

      Vymazat