neděle 6. září 2015

Sziget: Marina and the Diamonds, Awolnation, Avicii

Zdravím!

Konečně je tady druhá část ze Szigetu. Uznávám, že mi to 'chvíli' trvalo, ale s blížící se školou a se stresem spojeným s ní jsem nějak prostě na psaní neměla náladu a hlavně jsem se snažila si užít poslední dny prázdnin. V pátek už jsem vyrazila na Sziget i s Luckou. Do areálu jsme přišly tak kolem druhé hodiny, protože jsme se ještě z bytu musely přesunout do hotelu. Sešly jsme se s Anni a jejími kamarádkami u Main Stage, kde už probíhal soundcheck Mariny. Awolnation sice měli začít až v 16, ale my už jsme stejně u stage zůstaly. Jelikož už jsem je viděla, když byli naposled v Praze, věděla jsem co od toho očekávat. Nicméně mě příjemně překvapili. Kromě toho Aaronovi rozhodně prospěli kratší vlasy a vypadá teď ještě líp.



 Marina začínala v 17 hodin a byla prostě BOŽÍ! Za mě jeden z nejlepších koncertů na Szigetu ne-li nejlepší. Viděla jsem jí už potřetí a byl to vážně zážitek. Její texty písní jsou prostě geniální a dá se na ně hodně 'zablbnout'. Byly jsme sice v druhé řadě, ale normálně jsme si to snad užily ještě víc, než kdyby jsme byly v řadě první. Tancovaly jsme, skákaly a prostě si to nejvíc užívaly. Hrozně se těším až přijede Marina v prosinci k nám. Rozhodně to stojí za ty peníze které za ten lupen dáte. Jen tak mimochodem pokud ještě nemáte lístek na prosincový koncert, máte ještě šanci, celá akce byla totiž přesunuta do Incheba arény. 




Po koncertu jsme se ještě čekaly na colour party, která byla opravdu velkolepá. Barvy byly opravdu všude a vypadalo to úžasně. I za tu cenu, že se tam pak na dobrých pár minut nedalo pořádně dýchy. Poté jsme se šly porozhlédnout po areálu a že se bylo na co dívat. Tolik stánků, tolik možností. 








Po prohlídce areálu a skoro 45 minutovém čekání na tortillu jsme se rozhodly si zajít ještě na Aviciiho a já nevím jak vám, ale mě ty DJ koncerty taky nějak moc nic neříkají. Netvrdím, že tu hudbu neposlouchám, ale prostě mě to tak nebaví jako koncerty kapel a samostatných interpretů. A navíc mi docela lezlo na nervy, že kamkoliv jsme si stouply, tak prostě z každýho směru šly lidi pryč od pódia. Po chvíli už to vážně začalo být pořádně otravné. 




Poté jsme se ještě svezly jako malé děti na kolotoči, který se nacházel ve stánku H&M a frčely jsme do hotelu. 



Doufám, že se vám článek líbil a já se vám zanedlouho ozvu se třetí, finální částí. 

with love Michelle

p.s. Omlouvám se za kvalitu některých fotek, ale byla jsem tak trochu líná vytahovat foťák takže je všechno focené mou Xperií Z1 compact, která, ale beztak na mobilní telefon fotí sakra dobře!


5 komentářů:

  1. ty jo, závist! :D musela sis to užít :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užila a moc :) doufám, že příští rok pojedu znovu :)

      Vymazat
  2. wow, cool <3 can u follow my blog? I'll follow your back.
    http://do-mi-ni-ca.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  3. No, tak ty kalhoty jsou pecka! :)) Musely jste si to fakt užít, holky. Zkrátka pořádná dámská jízda :))

    OdpovědětVymazat