neděle 9. srpna 2015

Concerts 2015

Zdravím všechny! 

Jelikož si musím udělat místo na paměťové kartě, abych mohla fotit na Szigetu, rozhodla jsem se, že vám sem dám takový průřez fotek z koncertů na kterých jsem zatím letos byla. 


Na koncert Eda Sheerana jsem si zašla do pražské Tipsport arény letos v únoru a byl opravdu vyvedený! 




 Na Charli XCX jsem se dostala díky Katy Perry, která si jí s sebou vzala na turné jako předskokanku.


Již zmiňovaná Katy Perry. Její show byla velkolepá a vážně jsem si to strašně moc užila! 


Na Marinu and the Diamonds jsem se vypravila s kamarády do Berlína a pokud vyjde vše tak, jak má, uvidím jí letos ještě dvakrát. :) 


Moji milovaní Bastille, kvůli kterým jsem letos jela na RfP a stejně tak i minulý rok na Colours. Snad nás brzy zase navštíví, protože pro mě jsou opravdu srdcová záležitost. <3




Na koncert Big Seana jsem šla spíše z takové srandy, protože rap příliš neposlouchám. Nicméně nakonec mě příjemně překvapil a kdyby přijel znovu, asi bych šla zas. 

Když porovnám minulý 'koncertový' rok s tímto, zatím je to docela slabý odvar. Nicméně věřím tomu, že se to změní, protože nás ještě pár dalších měsíců tohoto roku čeká. Měli by jste zájem i o foto rekapitulaci koncertů na kterých jsem byla v roce 2014? Pokud ano, určitě mi dejte vědět do komentářů. 

Zatím se mějte krásně a užívejte si léto! 


with love Michelle

19 komentářů:

  1. Tys byla na těch nejlepších koncertech roku! Prej slabej odvar :D Těším se teda na seznam v prosinci :D

    OdpovědětVymazat
  2. Prý slabej odvar, já dřív jezdila po koncertech splašená a ted jsem ráda za jeden za rok :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když ono je to těžké porovnávat, jelikož minulý rok jsem byla tak cca na 16 koncertech, :D

      Vymazat
  3. Na Eda bych šla také:/ i na Katty Perry!:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  4. Tak Bastille jsi mi udělala radost nesmírnou <3 Miluju je!!! :) A rozhodně udělej i koncertovej průřez z minulýho roku :))) Závidím ti tolik koncertů :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak Eda ti závidím strašně moc! ♥ ..ale jsem si jistá, že tě letos ještě určitě spousta koncertů čeká :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, tak na Eda a Bastille bych jela hned! To musela být paráda! Já teď vůbec nemám čas na cestování za hubou. :(

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, docela ti závidím. (Hlavně toho Eda!) Koncerty naprosto miluju, ale jindy než v létě na fesťákách na ně moc nechodím. Těším se na další takové články :)
    Michelle B :)
    btw. máš krásné jméno! :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. bola som na jedinom - One republic a bolo super! Ale Eda by som hned brala! :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. No keď toto je slabý odvar, tak by som si určite rada pozrela na zhrnutie minulého roka :D A Katy mala fakt dokonalú show a od vtedy zbožňujem aj Charli :D

    OdpovědětVymazat
  10. ó, Ed, to áno, to by som mohla! :).
    ehm, cítim sa ako človek bez sociálneho života :D. malá-tichá závisť :P.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  11. Eda Sheerena bych taky brala :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem byla na Katy a vůbec se mi to nelíbilo... navíc mi přišlo, že zpívá dost falešně :( v porovnání s Beyoncé nebo J-Lo to bylo prostě slabé :(
    Jinak bych tě ráda pozvala ke mně na blog na giveaway: www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. tak na Marinu by som sa išla pozrieť aj ja! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jůů, ty si teda užíváš, já letos nebyla ani na jednom koncertě :)

    OdpovědětVymazat