středa 22. července 2015

Fresh beginnings

Zdravím všechny,
kteří na můj nově založený blog zavítali. Už dlouho jsem si v hlavě pohrávala s myšlenkou, že bych si založila blog, kde budu psát o svém životě a především tedy o zážitcích z koncertů, které se postupem času staly mým dá se říci koníčkem a zábavou do které vždy s potěšením a radostí investuji. V minulosti jsem se o své dojmy z koncertů dělila se svými přáteli na facebooku. Fungovalo to na takové bázi, že jsem vždycky do alba přidala fotku, kterou jsem na koncertu vyfotila a poté k tomu napsala tzv. 'slohovku' mých pocitů a dojmů. Vždycky jsem popsala jak vše probíhalo, co se mi líbilo nebo co se mi naopak nelíbilo atd. Teď nastal čas, kdy bych to chtěla začít šířit i mezi vás, mezi lidi které neznám, mezi mé potencionální čtenáře. Již v minulosti jsem měla pár blogů na platformě blog.cz a dnes již zaniklý sblog.cz a psaní pro mě byl vždy určitý druh relaxu a potěšení. Doufám tedy, že vás něco takového zaujme a že si postupem času najdu i nějaké pravidelné čtenáře. Na závěr bych vám tu chtěla napsat takový dejme tomu seznam koncertů/festivalů na které se chystám a z kterých bych vám postupem času přinášela reporty.

15. 7. -  Maďarsko, Sziget festival (Paloma Faith, Foxes, Hollywood Undead)
21. 9.  -  Berlín (Ella Eyre)
17. 10. - Nickelback
11. 12. - Marina and the Diamonds
16. 1. 2016 - Imagine Dragons

Postupem času možná nějaké koncerty přibudou, uvidíme kdo všechno nás poctí jejich návštěvou. :)

Zatím se mějte krásně a vyčkávejte na první report. <3

with love Michelle

1 komentář: